Foula's Dark Destiny of Monty

Foula's Dark Destiny of Monty
Dixie nyder årets sidste dag

lørdag den 22. oktober 2011

Gåtur i hundeskoven

Agilitytræningen i morges gik godt. Der er en tydelig forbedring på felterne. Dixie søgte selv hen til dem i dag, og hun syntes, at det var sjovt at tage både balance og A-brættet. Hvad angår mig selv, så har jeg forhåbninger om, at min hjerne på et tidspunkt kommer til at arbejde hurtigt nok til, at jeg kan koordinere både arme, krop og stemme på en gang:-)

Casper og Cecilie har været på besøg hos mormor i Aalborg, og jeg skulle hente dem til aften. Og når jeg nu aliigevel skulle den vej, kunne jeg ligeså godt køre omkring hundeskoven i Skørping - det er et stykke tid siden, at vi har været der. Dixie var enig med mig i, at det var en super idé. For en gangs skyld havde jeg husket kameraet, så her kommer et par billeder af smukke Dixie...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar